ebbanilssonlindgren.blogg.se

Tjenis penis! brud på 15 bast, lever i norrtälje och går sista året i grundskolan. Är som vilken annan tonårsbrud som helst. hoppas du kikar in igen! ;)

Svar på frågestunden

Kategori: Allmänt

Anonym frågar: 
har du någon pojkvän? 
nepp, helt singel just nu!
 
Anonym frågar: 
Vilka är dina bästavänner? 
hmm.. Linnea, Sandra, Moa och Louise är väl dom jag umgås med mest just nu och som jag känner bäst. Sen kommer William alltid vara min bästavän, sen så såklart är min lillasyster den som står närmast mitt hjärta, hennes plats kan ingen ta. Även fast hon bor i Canada nu för tiden. 
 
Anonym frågar:
Hur skulle du anse dig själv som person? 
Glad, sprallig, utåtriktad, ödmjuk och trevlig. 
 
Anonym frågar:
Vilken skola går du i? 
roslagsskolan i Norrtälje
 
Anonym frågar: 
Vad fick dig att börja blogga? 
skönt att skriva av sig och de verkade kul typ :) 
 
Anonym frågar: 
Vilken är din favoritfilm? och vilket är ditt favvoämne i school?
oj.. favorit film är nog Fury just nu! Favvoämne är väl Engelska eller biologi!
 
Anonym frågar: 
Vilka umgås du med på fritiden och vad brukar ni göra? 
oj det är massa olika! beror ju helt på vilka jag är med, oftast är jag med någon som har bil hhaha då då blir det väl hamnen. Dock har jag börjat umgås med min syssling å hans polare, å då äre ös som gäller! 
 
Anonym frågar: 
Saknar du någon? 
Ja, min storebror och lillasyster Sydney
 
Anonym frågar: 
Har du haft en ätstörning?
Hade en väldigt lätt ätstörning förut, pågrund av mina mediciner och min deppression, men jag är frisk helt från den nu. 
 
Anonym frågar:
Vad hände som gjorde att du blev deprimerad?
min lillasyster flyttade till Canada, min storebror flyttade till Norge och min morfar dog. när allt på samma gång kom så flydde jag från mig själv och hamnade i en deppression plus ett självskadebeteende, som jag nu håller på att ta mig ur. 
 
Anonym frågar:
Förklara livet som deprimerad. Förhinder mm. 
jag kan ju aldrig riktigt skratta inifrån, alltså verkligen att hela jag är överlycklig. Sen är det väl när folk inte förstår vad som händer med mig under ångestattacker eller liknande. Sen är det väldigt jobbigt att leva med ett monster i sin hjärna som inte låter dig göra alla saker du egentligen vill, som inte låter dig vara lycklig och som inte låter dig gilla dig själv.
 
Anonym frågar:
Går du på bup? 
Jepp
 
Anonym frågar: 
Om du vill bli fri från deppressionen råder jag dig till att tvinga ut dig själv...
Lättare sagt än gjort
 
Anonym frågar: 
Vad hände mellan dig och Anais?
kontakten bröts väl typ
 
Anonym frågar: 
Bild på dig? 
 
 
 
Anonym frågar: 
Största komplex? 
allt med mig är ett komplex... tyvärr.
 
Anonym frågar: 
Kan du göra video svar på dom här?
nej inte idag tyvärr, nästa frågestund! 
 
Vi hörs sen, pussss!
Kommentera inlägget här: