ebbanilssonlindgren.blogg.se

Tjenis penis! brud på 15 bast, lever i norrtälje och går sista året i grundskolan. Är som vilken annan tonårsbrud som helst. hoppas du kikar in igen! ;)

sorryyyy

Kategori: Allmänt

Åh herre vad jag glömt bort bloggen! hahah! men helgen var lugn, i fredags var jag hemma, träffade några på kvällen runt 23 nånting, kom väl hem vid 01.30 tror jag. i lördags var jag också hemma, träffade martin och lucas en stund sen somnade jag, haha! och idag har jag inte gjort så mycket, varit med bubba och gurra och kollat simons fotbollsmatch och sen har vi väl bara åkt runt, käkat och sen mötte vi lollo, så åkte ja å hon hem till henne och mös. sen drog jag hem! haha. inte så fartfylld helg, men den har varit väldigt skön! 
nu ska ja sussa! 
pusssss på er! 



Kommentera inlägget här: