ebbanilssonlindgren.blogg.se

Tjenis penis! brud på 15 bast, lever i norrtälje och går sista året i grundskolan. Är som vilken annan tonårsbrud som helst. hoppas du kikar in igen! ;)

Helgen

Kategori: Allmänt

Tjenis peniiiis allihopa. helgen har varit heeeelt underbar, tack alla människor som bidrog till det! sov hoa louise hela helgen, mysigt att ha någon att vakna upp brevid. sen idag vid 14.00 typisch?? träffade vi Leo, Dennis, Bove och Richard. Sen drog vi hem till mig, åt tacos och sen gick vi ut en sväng. Imorgon börjar jag inte förens 14.40 så jag har en rejäääl sovmorgon, min skola har bestämt att våran klass ska ha ALLA muntliga nationella på en jävla dag. så jag börjar 14.40 och slutar 18.00.... dryyyyygt! men jag får sova ut iallafall! 
nä nu ska ja sätta på en film sen sussa kudden! 
Pussssss! 




Kommentera inlägget här: